Torp Idrætsforening

TRENING - TRIVSEL - TILHØRIGHET

Håndballgruppa

Torp IF håndball er en breddeklubb som arbeider for at spillere og lag skal utvikle seg og lære betydningen av samspill med andre på og utenfor banen.

Torp IF Håndball er en breddeklubb der barn, unge og voksne skal ha det gøy og få sportslige utfordringer i forhold til alder og utvikling. De yngste lagene trener i gymsalen på Borge u skole og de eldste lagene trener i Borgehallen. I tillegg benyttes Torp IFs brytehall for å få variert trening.

De yngste lagenes aller første møte med å spille håndball foregår i Loppetassen runder. I aldersgruppen 8-9 år kan lagene melde seg på minirunder som foregår i seks kamprunder gjennom hele sesongen. Fra 9 år kan lagene spille i seriespill hvor det er kamper fra september til april. Fra 10-18 år velges det mellom tre nivåer i seriespillet.

Les mer om kontaktpersoner til lagene. Vi har også en facebookside Torp IF - Håndball, følg oss gjerne er også!

Ta gjerne kontakt med leder i gruppa, Ann-Charlott Jauert ( torp@ronhandball.no ) eller Trenerkoordinator Andre Jauert jauert@combitel.no